Na drobiowej diecie z dzieckiem w duecie

W dniach 13 – 15 września 2018 roku, na terenie stadionu PGE Narodowy w Warszawie, odbył się XXXIII Kongres Naukowy Polskiego Towarzystwa Ginekologów i Położników.

Krajowa Federacja Hodowców Drobiu i Producentów Jaj była tam obecna wraz ze swoją nową kampanią promocyjną pod nazwą „Na drobiowej diecie z dzieckiem w duecie”.

Ideą kampanii jest przekonanie lekarzy ginekologów o walorach prozdrowotnych mięsa drobiowego, a także obalenie mitów, jakie wokół niego narosły.

Chcemy dzięki temu trafić do kobiet w ciąży, które poprzez swoich lekarzy, będą świadomie i bez obaw sięgać po polski drób podczas tych szczególnych 9 miesięcy życia swojego i życia dziecka.

Tuż przed samym kongresem rozesłaliśmy do tysiąca gabinetów lekarskich materiały informacyjne, a zatem część lekarzy obecnych na kongresie miała już pierwszy kontakt z naszą kampanią za sobą.

Spotkaliśmy się z bardzo ciepłym przyjęciem oraz autentycznym zainteresowaniem. Dzięki nam wielu lekarzy mogło się dowiedzieć „jak to w końcu jest z tym drobiem na prawdę”.

Na naszym stoisku przeprowadzaliśmy również ankietę, dotyczącą mięsa drobiowego. Część wypełniających ją lekarzy, przystawiała na nich swoje pieczątki i prosiła o przysłanie materiałów informacyjnych. Świadczy to o wielkiej potrzebie naszej akcji i trafieniu w punkt w grupę docelową.



Po więcej informacji zapraszamy na profil akcji na Facebooka:


Na drobiowej diecie z dzieckiem w duecie - Facebook